dinsdag 20 oktober 2015

Blije dag 28: Boek in bad


Hoe decadent: na een werkdag meteen met een boek in bad plonzen. Leve de logeerkamer van mijn oude Rotterdamse woongemeenschap.

En nog decadenter: deze foto is eigenlijk geschiedvervalsing, want hij is al een dag eerder gemaakt. Toen ik dus ook al met een boek in bad lag te dobberen. Op dag 28 lag ik eigenlijk in een rood badzoutwatertje ("Rücken & Schulter") en was ik dik honderd pagina's verder in het boek. Overigens een doldwaas boek van een Engelsman die halverwege de jaren negentig met een koelkast door Ierland lift.

Maar op mijn werk had ik ook heus allerlei blije momentjes hoor. Gelukkig maar, anders val ik door de mand als ik beweer dat ik een droombaan heb. Zo paradeerden we met drie mollige dames over de catwalk, had ik een komisch woordenloos onderonsje meteen vrouw met afasie, showden mijn clienten hun dancemoves op Popcorn en zongen we luidkeels "I just called to say I love youuuuu."

-------------------------------------------------------------------------------------------------
"Kan jij blij zijn voor 100 dagen in een rij?" Die uitdaging wilde ik wel aangaan! #100happydays  
------------------------------------------------------------------------------------------------- 

3 opmerkingen:

  1. Leuk boek hè? Ik las het afgelopen zomer. Niet in bad, maar op de camping, ook van genoten. Groet, C.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja erg leuk! Ik had wel het idee dat ik twee keer achter elkaar hetzelfde boek las, want mijn vorige boek was 'Let me stay for a day': zonder geld op zak de wereld rond' van Ramon Stoppelenburg'

      Verwijderen
  2. Dat boek ken ik niet, klinkt wel als hetzelfde soort thema. Leuk.
    Ik vond op reis door Ierland met een koelkast een heerlijk vakantieboek.
    Gr, C

    BeantwoordenVerwijderen