woensdag 14 oktober 2015

Blije dag 22: Zeilen met clienten

 

Heb ik een leuke baan? Ja, ik heb een leuke baan! Vooral op dagen zoals deze, als een groepje cliënten-met-hersenletsel uitgenodigd is om te zeilen op de Kralingse Plas en ik mee mag als begeleider. Dat allemaal dankzij Stichting Plons, die mensen met een beperking de mogelijkheid biedt om (kostenloos) een zeiltochtje te maken. Een dame met MS werd met een tillift op de voorplecht van een speedboot gehesen, een halfzijdig verlamde man werd in de zeilboot getakeld. De anderen, inclusief ikzelf, kregen een zitkussentje en mochten heerlijk achterover zitten, terwijl de vrijwilligers van de stichting ons over de plas joegen.

"I am sailing, I am sailing! Home again, across the..." O nee. "Doe maar thuis," reageerde mijn bootgenoot toen ik spontaan in zeemansliedjes uitbarstte.


-------------------------------------------------------------------------------------------------
"Kan jij blij zijn voor 100 dagen in een rij?" Die uitdaging wilde ik wel aangaan! #100happydays  
------------------------------------------------------------------------------------------------- 

1 opmerking:

  1. Meisje, ik ben een zeeman.... Een zeeman is heel vaak van huis.... :)

    BeantwoordenVerwijderen