dinsdag 20 oktober 2015

Blije dag 27: Wok to go (and to enjoy)


Jurjen en ik reisden zondag naar Rotterdam omdat onze oude woongemeenschap een Vaarwelkom voor ons organiseerde: volgens de traditie vindt er een- of tweemaal per jaar een feestelijke borrel plaats om vertrekkers en nieuwkomers in het zonnetje te zetten. Toen het aan het begin van de avond was afgelopen sprintte Jurjen naar onze favoriete wokkiewok voor een wokmaaltijd. Ik weet niet hoe ze het doen, maar die tofu daar smaakt altijd naar gebakken banaan. Bij mij ging er mijn favoriete pindasaus overheen. Op de foto zie je Jurjens geniethoofd. Dat moet met de ogen dicht.

Na het eten vertrok Jurjen weer naar Lent. Ik installeerde me in de logeerkamer van de woongemeenschap voor een nieuwe werktweedaagse in Rotterdam.

-------------------------------------------------------------------------------------------------
"Kan jij blij zijn voor 100 dagen in een rij?" Die uitdaging wilde ik wel aangaan! #100happydays  
------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten