zondag 4 oktober 2015

Blije dag 10: Poezenbeest



Vandaag stond ik mezelf een bijkomdag toe. Niets gezelliger dan als de buurkat dan met me meedoet. Ik word al helemaal week als ik dat beest zie.

(O help, hoe vaak gaat die kat dan nog voorbij komen tijdens deze 100 dagen?)

-------------------------------------------------------------------------------------------------
"Kan jij blij zijn voor 100 dagen in een rij?" Die uitdaging wilde ik wel aangaan! #100happydays  
------------------------------------------------------------------------------------------------- 

1 opmerking:

  1. Ha, Ha, heerlijk toch als je van een kat helemaal blij kunt worden. Ikwil eigenlijk iedere dag een kop koffie plaatsen op mijn #100happydays. Daar word ik iedere dag blij van. En dat is pas het begin van mijn blije dag. Misschien begin ik ermee om koppen koffie te plaatsen op dag 20.

    BeantwoordenVerwijderen