woensdag 14 oktober 2015

Blije dag 23: Undateables


Daar komt mijn innerlijke oma weer om de hoek kijken: als ik maandag en dinsdag in Rotterdam heb gewerkt, is woensdag bij voorkeur een luierdag (van het werkwoord luieren, niet de incontinentieluier die je misschien met oma associeert). Wasje draaien, boodschappen doen, mails beantwoorden, en dan hebben we de hoofdactiviteiten wel zo'n beetje gehad.

Vandaag heb ik uitgeslapen tot 10.30. Voor die tijd deed ik af en toe een oogje open, maar omdat het zo donker was dacht ik dat het nog vroeg was. En draaide ik me nog maar eens om. Maar het bleek gewoon een grijze miezerregendag. Een mooi excuus om binnen te blijven. Ik moest sowieso thuisblijven omdat ik een RTL-filmploeg zou ontvangen die wat beelden wilden schieten (O ja, ik woon bijzonder, dat vergeet ik vaak).

Het blijste gevoel van die dag overviel me tegen middernacht, toen ik via internet de laatste uitzending van Undateables bekeek. Prachtige voyeuristische tv. Ik moet er niet aan denken op date te moeten met een camera erbij, maar ik heb er geen problemen mee om met anderen mee te gluren. Ik smolt bij het schattige bijna-koppel op bovenstaande foto. De vlinders waren bijna zichtbaar, zoveel moois broeide er tussen hen.

-------------------------------------------------------------------------------------------------
"Kan jij blij zijn voor 100 dagen in een rij?" Die uitdaging wilde ik wel aangaan! #100happydays  
-------------------------------------------------------------------------------------------------  

1 opmerking:

  1. Inderdaad super leuk stel, werd er ook blij van zoveel puurheid en verliefdheid en blijheid met elkaar. Mooie dag,
    lieve groet,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen