donderdag 8 oktober 2015

Blije dag 17: Weer warm water!

Toen ik thuiskwam vanmiddag klonk er een diepe brom door mijn huis. Een brom die me in de gordijnen joeg toen ik hier net kwam wonen, maar die nu opeens heel gezellig klonk. Hij vertelde me namelijk dat ik ein-de-lijk weer warm water heb! Na drie monteurs in zes weken.

Leuk detail namelijk: ieder huis heeft een ventilatiesysteem, en de warmte uit afgezogen lucht wordt gebruikt om ons water te verwarmen. Tenzij die ventilator dus de geest geeft, dan warmt het water niet meer op.

Ik heb zojuist een gloeiend hete douche genomen (ik ben nog net niet rijp voor het brandwondencentrum). Heerlijk!

-------------------------------------------------------------------------------------------------
"Kan jij blij zijn voor 100 dagen in een rij?" Die uitdaging wilde ik wel aangaan! #100happydays  
------------------------------------------------------------------------------------------------- 

1 opmerking:

  1. Een beetje warmte op zijn tijd is inderdaad iets om blij van te worden! En dan ook nog met de warmte die je zelf in je eigen huis hebt gemaakt. Geniet van je douche!

    BeantwoordenVerwijderen