woensdag 7 oktober 2015

Blije dag 16: Inzameling voor vluchtelingen


Bij de ingang van de enige supermarkt van Lent stonden mensen boodschappen in te zamelen voor de 100 Eritrese statushouders die hier onderdak krijgen. Het initiatief ontroerde mij. De nieuwkomers krijgen ieder een pakketje typisch Hollandse producten. Ik droeg een pot pindakaas en een pak appelsap bij.

-------------------------------------------------------------------------------------------------
"Kan jij blij zijn voor 100 dagen in een rij?" Die uitdaging wilde ik wel aangaan! #100happydays  
-------------------------------------------------------------------------------------------------

1 opmerking:

  1. Ha, ik ben blij, je hebt niet opgegeven. Alleen keek ik op het verkeerde media instrument.

    BeantwoordenVerwijderen