zondag 4 oktober 2015

Blije dag 11: De clown uithangen


Vandaag was ik als clown Mia op bezoek in Apeldoorn. Twee begeleidsters op een dagbestedingscentrum waren respectievelijk 40 en 12,5 jaar in dienst, en om dat te vieren waren twee contactclowns uitgenodigd. Heel spannend, want ik kende mijn mede-clown niet en had ook geen idee op wat voor groep we terecht zouden komen. Mijn guitalele, kruising tussen gitaar en ukelele, was mijn houvast. Ik ging de zwaar verstandelijk beperkte clienten af en zong eenvoudige liedjes, en er ontstonden hele mooie contactmomentjes. 

-------------------------------------------------------------------------------------------------
"Kan jij blij zijn voor 100 dagen in een rij?" Die uitdaging wilde ik wel aangaan! #100happydays  
-------------------------------------------------------------------------------------------------

2 opmerkingen: