maandag 19 januari 2015

De eerste stap

En terwijl op Blue Monday iedereen massaal afhaakt, haak ik aan.

Gelegen in het bruisbad in de "8-persoons villa" (eufemisme voor een aftandse Brabantse bungalowhut van 80 euro voor een midweek) waarin ik me de afgelopen week in m'n uppie verschanste borrelde er wat. Het waren niet alleen waterbubbels, maar ook plannen om een nieuwe blog te starten.

Een blog om verhalen te delen over mijn verhuizing en mijn zoektocht naar een nieuwe baan. Maar ook over de zoektocht naar een leven met meer richting, minder ruis en meer vervulling. Of zoiets. Ja hoor es, zo tegen middernacht weet ik dat allemaal niet zo helder meer te formuleren.

En ik ga het heus beter doen dan met het blog van januari 2014, waar welgeteld 13 berichten op verschenen. Dus daar zal je me niet van kennen. Waar dan wel van? Misschien van Roerend Goed of De Verdubbeldame. En anders ken je me gewoon straks als de Biobloghurt.

Maar nu eerst welterusten.

9 opmerkingen:

  1. Heeeee, wat leuk! Natuurlijk schuif ik gezellig bij je aan, heel veel blogplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!! Ik ga zeker weer volgen,succes met je blog!
    Enne idd wel vaak schrijven he,je bent echt een inspiratie !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je was dus al eerder begonnen met je blog. Leuk! En dat blog van Roerend goed ken ik nog niet. Daar ga ik ook eens een kijkje nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je was dus al eerder begonnen met je blog. Leuk! En dat blog van Roerend goed ken ik nog niet. Daar ga ik ook eens een kijkje nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je er weer bent, bent heel benieuwd naar je nieuwe leven vol vervulling. Wanneer ga je verhuizen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Half april! Duurt dus nog wel eventjes zou je kunnen zeggen. Maar als je bedenkt dat heel mijn leven, inclusief mijn werk, zich nu nog in Rotterdam afspeelt is die verhuizing best wel snel.

      Verwijderen
  6. Hey weer een nieuw blog? Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen